lOvE
درباره وبلاگ

سلم! من لیدی ینی خانم هستم اگر نظرات شما به50 تا برسه اسممو می گم! من توی این وب در باره ی احساساتی که دارم می نویسم! وتمام آدمارو دوس دارم!ツ قـــــــوانـــــیــــــن 1.نظر خصوصی نداریم. 2.نظر نشه فراموش نظر بدین چون به همه نظرا جواب می دم. 3.من رو اگه خواستین بلینکین با نام ٍِツღ feel meღ ツبلینکید. 4.چت روم هم برید. 5. حتما عضو شـــــــــــــید! ٍِ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ٍِツღ feel meღ ツ و آدرس feel-me.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 20007
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

13

مرجع کد آهنگ

کد آهنگ


13
13 13
Get a Glitter Calendar Click Here
13
ٍِツღ feel meღ ツ
یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : lady       

سلم!
نظر من درباره ی عشق؟

خیــــــــــــلی چیز سختیه خیییییییییلی اگه کسی تو دامش بیوفته دیگه............

خوب مسئله ی خیلی دشواری البته نه برا همه برای بعضیا خیلی سخته اونایی که عاشقن

این رودرک می کنن

بای تا های

 

عکس عاشقانه

 

عکس عاشقانه

 

عکس عاشقانه

 

عکس عاشقانه

END



نظرات شما عزیزان:

.......
ساعت11:41---27 مهر 1390
سلام خیلی خوشگل بود .به من ایمیل بده خوشحال میشم

sepehr
ساعت0:03---5 شهريور 1390
salam bar eshgh... salam bar eshgh...eshgh khube baba sakht nagirin.. donya 3 ruze...

pourya
ساعت10:15---16 تير 1390
ARE DARK MIKONAM VALI... BIKHIAL HICHI
rasty in 50 nazar 2orost nashod?
weblagetam kh alie


ليلا
ساعت20:59---13 تير 1390
سلام گلم عشق دروغ يه چيز مسخره است .فقط مانع هاي بزرگي است كه جلوت مياد تا به هدفت نرسي.

yOu lOvE mE
ساعت17:12---12 تير 1390
سلام گلم
خوشحالم کردی که سر زدی خیلی بد اخلاقیااا
نظر دادم منو نزنی یه وقت
عضو میشم ولی فک نکنم بدردت بخورم عسیسم

بازم بسر بابای جوجو


niloufartion
ساعت15:07---12 تير 1390
nemishe baz

niloufartion
ساعت14:11---12 تير 1390
asisam nemidonam bloget cheshe nemishe kilik kard vase taypo sabte nam kard ,khodet emtehan kon

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: